Sajtómegjelenéseim - Előadások - 5 hozzávaló

5 hozzávaló

Kosarad:
Sajtómegjelenéseim - Előadások komment

Sajtómegjelenéseim - Előadások

By: szabojucus 2015. január 19.

2021.szeptember 25-én a Duna TV Főmenü műsorában Széll Tamás és Böröcz Zsófia vendége voltam. Ezútal nem én főztem, hanem nekem főztek :), én pedig meséltem arról, hogy mit is jelentenk számomr a könnyen és gyorsan elkészíthető egytál ételek.

2021. szeptember 23-án Herbalife legújabb termékének az Immune boosternek a bemutató rendezvényén vettem részt egy izgalmas kerekasztal beszélgetésen többek között Tolvai Renivel és Baranya Dáviddal.

2021. szeptember 10-én a Sláger FM-ben Szani Rolanddal beszélgetünk arról mit is jelent számomr az 5 hozzávalós konyha.

2021. május 2-án Orosz Barbi vendége voltam a Tűsarok című műsorban, ahol egészséges édességeket készítettem. 

2020. november 8-án Orosz Barbi vendége voltam a Tűsarok című műsorban, ahol sütőtökös smoothie bowlt és banános-csokis-mogyorós smoothiet készítettem. 

2020. szepember 15-én elindult az 5 hozzávalós gasztropercek II. éveada az Élet-Formában, a FEM3-on, ebben a a 15 részben egészséges reggeliket mutattam a TV nézőknek. Az elkészült receptek és az adások megtalálhatóak a blogon is: https://bit.ly/5-hozzavalos-gasztropercek

2020. áprilisában a COOP Üzletlánc felkérésére 12 részes videósorozat indult a receptjeimből a cég YouTube csatornáján. Az eddig elkészült receptek lejátszás listája itt érhető el.

2020. március 8-án debütált az 5 hozzávalós gasztropercek az Élet-Formában, a FEM3 vasárnap esténként futó életmód magazinjában, melynek 15 részen keresztül lehettem a háziasszonya. Az elkészült receptek és az adások megtalálhatóak a blogon is: https://bit.ly/5-hozzavalos-gasztropercek

2019. november Az a megtiszteltetés ért, hogy 1 éven keresztül az UNICEF Bajnoki csapatának tagja lehetek, ezzel felhívva a figyelmet arra, hogy milyen fontos foglalkoznunk a világ gyermekeink jövőjével!

2019. november 6. Generali Magyarország együttműködés "Ha én egyszer nyugdíjas leszek…” kampányában

2019. október 10.Család-barát magazinban készítettem Kakukkfüves csirkesült sütőtökös rizottóval

2019. októberében Horváth Rozi fűszerek weboldalán meghívott vendég bloggerként 5 hozzávalós recepteket és tippeket osztottam meg az olvasókkal.

2019. augusztus  31. A Kismama magazin 2019. augusztus-szeptember számában interjú készült velünk, vállalkozó anyukákkal arról, hogyan tudunk és lehet-e minden fronton helytállni

2019. augusztus 3. Tuti videos uzsonnatippek velem a Tchibo Family magazin oldalán

2019. május 28. A Szempillantás podcast csatorna 105. adásának vendége voltam, témánk: Álmok, ízek, fűszerek 

2019. május 25. A Kívül Belül Boldogság Youtube csatornától Szandra konyhatúrán járt nálam. 

2019. május 16. Család-barát magazinban Baconos spárgát készítettem 5 hozzávalós tavaszi salátával készítettem.

2019. május 9.Marionnaud - NőComment! nap A gyorsan finomat! kerekasztal beszélgetés egyik meghívót vendége voltam.

2019. március 30.Fiatal Dietetikusoknak a Te mit kezdesz a recepteddel? -kerekasztal-beszélgetés meghívott vendég voltam.

2019. február 27. Az Evolution Konferencián adtam elő Kereskedelmi érdekből szervezett csoportok működtetése témában.   

2019. január 15. FEM3 Cafe-ban egészséges vienámi tekercseket készítettem. 

2018. noevember a SHAPE magazin gasztro hírek rovatában könyvajánló jelent meg az “5 hozzávalós vacsorák’-ról.

2018. november 26. A FEM3 Café élő adásban készítettem töltött édesburgonyákat 5 hozzávalóból

2018. október a Generali Magyarország "Élj a holnapnak" kampányának egyik arca lettem

2018. május 30. A Pátria Rádió Kultúra rovatában beszélgettünk főzésről, ételekeről, gasztronómiáról. Az interjú meghallgatható itt.

2018. február 18. A Life Tv Ez Zsír Magazinjának vendége voltam. Egészséges étkezésről, sportról és gyerekkel való főzésről beszélgettünk. A teljes adást itt nézhető vissza.

2018. január 10. - február 9. között a Medve sajttal közös projektünk receptjei megtalálhatóak a Sajtbisztró oldalán: sajtbisztro.hu/tag/5-hozzavalo

2018. január 15. Kossuth Rádió Trendidők magazinjában mutattam be, hogyan készítehetünk egészséges reggelit 5 hozzávalóval 5 perc alatt  (a teljes adás ide kattintva hallgatható vissza)

2017. december Karácsonyi videósorozatot készítettünk a divány.hu-val:  5 fogásos 5 hozzávalós karácsonyi menü

2017. december 11. A könyvem a Maria Claire "Legtutibb karácsonyi ajándékok gasztórajongóknak" listáján

2017. november 16. Grapfuitos tonhal salátám a divany.hu ajánlásával, "10 étel között, amit 30 fölött össze kéne tudni dobni

2017. november 15. A hónap insta sztárja voltam a Wellness magazinban!

2017. november 5. A könyvem a szezon MUST HAVE szakácskönyvei között, Marie Claire legfrissebb, 2017 novemberi számában

2017. október 30. A Marie Claire oldalán közös halloweeni készülődés Mommy&More-ral és a gyerkőcökkel

2017. október 23. 5 párperces 5 hozzávalós reggeli tőlem a divany.hu-n

2017.október 22. Az év bloggere lettem Cosmopolitan Blogger Award-on, a szakmai zsűri döntése alapján.

2017. október 12. A KisAlföld lapcsalád Gasztro magazin-ban jelentek meg kifejezetten őszi #5hozzávaló-s reggeliim.

2017. augusztus 21. Az egyszulos-magazin.hu oldalon egy interjút olvashattok velem a a reggelikről

2017. augusztus 15. Jamie Magyarország Magazinban ajánló a könyvemről

2017. július 25. Interjú a Glamour.hu oldalán

2017. július 24. 5 hozzávalós reggelik hete a RTL Reggeliben: A kevesebb néha több – Így készíts csodareggelit!

2017. július 13. Karrier, család, főzés témában interjú készült velem a monster.hu oldalra.

2017. július 6. FEM3 Cafe 5 hozzávalós reggeliket készítettem. 

2017. június 27. 5 hozzávalós reggelik könyvről cikk a marieclaire.hu oldalon.

2017- június 14. PandArte oldalán 5 könnyű receptet osztotunk meg anyukáknak és gyerekeknek

2017. június 10. Jobline Női Karriernap elődajó voltam a "Mindenapi ÉTELigazságök 5letesen" témával

2017. május 29. Jobline Női Karriernap beharangozó videó

2017. március 7. A FEM3 Café-ban Mini Zöldséges Spirálpiték készítettem  Shol Lucával és Berki Krisztiánnal

2017. március 3. Bekerült a blogom az NLCAFÉ 5 kihagyhatatlan gasztroblog válogatásába.

2017. február 28. A Petőfi TV-ben ízesített popcornokat készítettem Péterffy Lilivel

2017. február 15.  A FEM3 Café-ban isteni levest készítettem kétféleképpen.

2017. január 2. PandArte oldalán beszámolót olvashattok az 5 hozzávalós blogger reggeliről

2016. december 1. Karácsonyi készülődés Mommy&More bloggerével és a gyerkőceinkkel

2016. november 24. A TV2 Több, mint testŐR magazinjában készítettem zöldésges pitét

2016. augusztus 11. Jamie Magazin Magyarország 2016. szeptemberi számába készült velem interjú, és 3 receptemet is megosztottam az olvasókkal

2016. július 25. A Fem3 Café-ben Zöldséges rózsákat készítettem Lottival együtt

2016.július 20. Hogyan készítsünk isteni meggylekvárt, interjú velem a 90.9 Jazzy Radio-on

2016. július 18. A TV2 TestŐr az egészségmegőrző magazin-ban egy régi családi trükköket mutatok a könnyebb lekvárfőzéshez

2016. július 11. Hogyan készítsünk isteni málnalekvárt? megmutatom a TV2 TestŐr az egészségmegőrző magazin-ban

2016. március 11. Megjelent az első cikkem a LaMome oldalán, melyet 2016-ban még további 12 követett

2016. február 13. A Marie Claire 2016. márciusi számában beharangozó a marieclaire.hu-n megjelenő cikkeimről

2016. február 6. Elindult a Marie Claire online felületén a Könnyed étkezések sorozatom, amit az évben további nyolc recept követett

2015. július 14. Interjú velem a MarieClaire oldalán "Ne csak az evést élvezzük, hanem a főzést is!"

2015. június 27. A Marie Claire Utazás mellékletében: "Reggeli a atökéletes bőrért!"

2015. március 7. Megjelent a Szépítő receptek sorozatom első része a MarieClaire.hu-n, amit az évben még további tízenöt recept követett

2015. február 1. Négy hónapos együttműködés keretében rcepteket készítettem,ételeket teszteltem és fotóztam a Replüspájz-nak 

2014. november 25. Karácsonyi menüt állítottam össze a Marionnaud Magazin karácsonyi számába 

2014. szeptember 17. A Marionnaud Magazin őszi száma egy szépítő saláta receptet osztottam meg

2014. július 4. A Kifőztük online gasztro magazinban jelentek meg három receptem

2013. november 25. Összeállítottam egy karácsonyi menüt a Marionnaud Magazin karácsonyi számába

2013. október 30.  A Floriol Omega 3&6 olajon az én receptem szerepelt 2013-ban

2013. szept 13. A Marionnaud Magazin őszi számában egy őszi köretet osztottam meg az olvasókkal

2013. július 5. Fűszeres Eszter csapatának tagjaként megnyertük a Floriol Gasztropárbajt, ebben a videóban pedig épp bemutatom mit készítettem

A MTV Megoldások Magazinjában gyors kenyér receptemet osztottam meg a nézőkkel  

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://5hozzavalo.blog.hu/api/trackback/id/tr386665243
süti beállítások módosítása