Pisztácia, eper, tápióka - 5 hozzávaló

5 hozzávaló

Kosarad:
Pisztácia, eper, tápióka Szólj hozzá!

Pisztácia, eper, tápióka

By: szabojucus 2016. június 04.

epres-tapioka-puding-pisztaciaval-3.JPG

A nevem Szabó Jucus, tápióka függő vagyok! :D

Én már múltkor is mondtam! Ráadásul a marieclaire.hu-n  közkinccsé tettem egy újabb szerelmemet! És most megosztok Veletek még egyet, amit addig csináljatok meg, amíg lehet epret venni!

Pisztáciás eperes tápióka puding

Hozzávalók (2 személyre):
- 2,5 dkg tápióka gyöngy (BIOrganik-ot használtam)
- 2 dl kókusztej (Alpro kókusztejet használtam)
- 1 evőkanál méz
- 3 dkg pisztácia (tökéletes a sózott pörkölt is, ha nincs natúr)
- 30 dkg eper

epres-tapioka-puding-pisztaciaval-hozzavalok.jpg

Szükséges eszközök:
- 2 kisebb lábas
- szilikon lapát a keveréshez
- vágódeszka
- kés
- tányér
- robotgép
- 2 db 2 dl-es üvegpoharak

Elkészítés:
1. A tápiókát tegyük a lábasba, áztassuk a kókusztejben 10 percig.

2. Amíg a tápióka puhul készítsük elő az epret. Mossuk meg, csumázzuk le, ha nagyok vágjuk őket félbe. Robotgéppel pépesítsük. 

3.pisztáciát pucoljuk meg, és vágjuk nagyobb darabokra.

4. Ezután lassú tűzön kezdjük el főzni a tápiókát. Néha keverjük meg, s mikor összesűrűsödött és a gyöngyök átlátszóvá váltak vegyük le a tűzről, és keverjük bele a mézet.

5. Végül keverjük össze az eperpürét a tápiókával, öntsük szét a poharakba, és a tetejét szórjuk meg a pisztácia darabokkal.

epres-tapioka-puding-pisztaciaval-2.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://5hozzavalo.blog.hu/api/trackback/id/tr708777194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása