5 kérdés 5 válasz - Badics Beatrix - 5 hozzávaló

5 hozzávaló

Kosarad:
5 kérdés 5 válasz - Badics Beatrix Szólj hozzá!

5 kérdés 5 válasz - Badics Beatrix

By: szabojucus 2017. március 17.

Hogyan lavírozzunk önmagunk, a család és a karrier hármasában, hogy még az álmaikra is jusson időnk Fontosabb az egyik a másiknál? Megoldható hogy, minden területen egyformán helyt álljunk? Ezek olyan kérdések, amik egy 21. századi nő, köztük én is folyamatosan fel tesz magának. Egy biztos, ahhoz hogy egy nő teljes életet élhessen, szüksége van olyan tevékenységekre, amiket csak magáért csinál! De hogyan?
Interjú sorozatomban olyan nőket mutatok be nektek, akik engem inspirálnak ebben, akiktől érdemes ellesni, eltanulni valamit!

Most ismerjétek meg Badics Beatrixet a Mommy and more bloggerét. Tirxivel egy helyre jártak és a kisebbek még épp járnak bölcsibe. Mind a ketten a másodikkal voltunk terhesek, mikor egy nap realizálódott bennem, hogy ő is blogger, csak ő divat/lifestlye területen (mommyandmore.co). Aztán úgy jó pár közös játszózás, és talán egy fél év is kellett, mire össze tudtunk hozni egy közös posztot! De most ismerjétek meg Trixit!

badics-beatrix-mommy-and-more_es-a-lanyok.jpg

1. Szerinted mi a legnehezebben megoldható egy 21. századi dolgozó anyuka számára?

Szerintem a kellő önbizalom megszerzése - természetesen a családi logisztika összehangolása mellett - hogy elhiggyük, nincs szükség arra, hogy mindig tökéletesek legyünk. Nem kell mindig, minden percben tökéletes anyának, tökéletes munkatársnak, tökéletes társnak lennünk. Néha az is rendben van, ha csak elég jó anyák vagyunk.

2. Hogyan kezdtél el blogolni? Mindig is érdekelt a divat?

badics-beatrix-mommy-and-more.jpgA kisebbik lányommal voltam várandós, és az itthoni utcaképet nézve – elsősorban ekkor a kismamákat figyelve - arra gondoltam, milyen jó lenne megmutatni, hogy várandósan is lehetünk stílusosak. Bár manapság már itthon is egyre természetesebb, hogy a nők ez alatt a 9 hónap alatt sem szeretnének lemondani öltözködési stílusukról vagy épp kedvenc darabjaikról, nagyon kevés fórum, blog, magazin foglalkozik azzal, hogy a kismama utcai divatot bemutassa. Holott külföldön komoly piacok épülnek a kismamák köré, akár épp a street style ikonok viseleteiből ihletet merítve. Ráadásul a várandósságaim számomra valóban szép élmények voltak, én a nőiességem kiteljesedéseiként éltem meg azokat, és örültem, hogy képek és a blog formájában az akkori érzéseim, a testem változásai dokumentálva lettek.

Így indult a blog, akkor még a kismama divattal, életmóddal és természetesen a kisgyermekes anyukákat leginkább foglalkoztató kérdésekkel a fókuszban. Aztán, miután megszületett Fanni, magam sem tudtam, hogy mi történjen a bloggal, életben tartsam-e, vagy csupán arra az időszakra szólt. Végül a Sors segített a döntésben, sok-sok új lehetőség megtalált, így egy hosszabb pihenő után, új témákkal, kibővített tartalommal és megújult designnal indult útnak egészen pontosan egy évvel ezelőtt, 2016. februárjában. A legnagyobb hangsúly a blogon jelenleg a divatra helyeződik, ami mindig is közel állt a szívemhez. A megjelenés számomra az önkifejezés egy formája, az öltözködés pedig egy nagyszerű játék, amelyet minden nap élvezhetünk.

3. Hogyan tudod megoldani, hogy a munka ne menjen a magánéleted rovására, hogy tudod fenntartani az egyensúlyt? Szokott maradni magadra is időd?

Ez mindig nehéz, de folyamatosan tanulom. Ahogy korábban is említettem, az önbizalom és a tudatosság kulcsfontosságú. Fontos, hogy merjünk hinni magunkban, hallgassunk a megérzéseinkre, és megtanuljunk nemet mondani. De hogy némi konkrétummal is válaszoljak, a magánéletem legnagyobb kihívását jelenleg az jelenti, hogy Andrással ne csupán szülőként funkcionáljunk, hanem meg tudjuk élni a klasszikus női és férfi szerepeket is. Épp ezért tudatosan odafigyelünk arra, hogy legalább hetente egy olyan alkalmat találjunk, amikor kettesben vagyunk, és csupán egymásra figyelünk. Hiszem, hogy a minőségi idő, amit egymással töltünk, hosszú távon az egész családunk boldogságát szolgálja.

badics-beatrix-mommy-and-more_es-a-lanyai.jpg4. Mi az az egy mondat/dolog, amit majd szeretnél átadni a lányoknak, hogy sikeres emberré válhassanak?

Régimódi csaj vagyok, a klasszikus értékekben hiszek, fontos számomra az egymásra figyelés, tisztelet, és azok az értékek, amelyeket aközben teremtünk, miközben mi magunk megdolgozunk értük. Ezekből gyúrnék össze számukra útravalót, és azt is hozzátenném, anyaként csupán egyetlen vágyam van, hogy lássam a gyermekeimet boldog felnőttekké válni.

5. Szoktál otthon főzni? Milyen ételeket főzöl általában?

Nagyon nagyon nagyon szeretek főzni. Mielőtt a gyerekek megszülettek, még néhány próbálkozásom is volt a gasztronómia területén, például két kedves barátnőm kávézójába készítettem süteményeket heti rendszerességgel. Azt hiszem a főzés nagyszerűen táplálja a saját egómat is, hiszen azáltal, hogy másokat jóllakatok, számtalan dicséretet is bezsebelek. Win-win! Mivel nagyon édesszájú vagyok, imádok süteményeket készíteni, de a két gyerkőc miatt erre manapság sokkal kevesebb lehetőségem nyílik. Bár az is igaz, hogy nagyon szívesen kuktáskodnak mellettem a konyhában, de ilyenkor általában a főzés háromszoros idejével kalkulálhatok.


+1. Van olyan 5 hozzávalós recepted, amit szívesen megosztanál velünk?

Van egy kedvenc receptem, amelyet nagyon egyszerű elkészíteni, és előételnek vagy épp könnyű, nyáresti vacsorának is tökéletes, ráadásul a gyerekek szája íze szerint is sokféleképp variálható. Az alapja a leveles tészta, amelyet négyzetekre vágunk, muffinformákba helyezünk, majd megtöltjük kecskesajttal, érett, félbevágott fügével, mézzel és néhány bazsalikomlevéllel. A leveles tészta lelógó széleit ráhatjuk a töltelékre, és a csinos kosárkák már mehetnek is be a sütőbe, ahol kb 20 perc alatt szépen meg is sülnek. Mi balzsamecetes rukkolasalátát eszünk hozzá. A töltelék az én kedvencem, de még ezeket a kombinációkat is szeretjük: füstölt kacsamell – sütőtökpüré – kesudió; pesto – mozzarella – aszalt paradicsom; camembert – áfonya – pirított dió. Remélem, kipróbáljátok!

Mivel fügét nem tudtam szépet venni, ezért a "camembert – áfonya – pirított dió"-s verziót sütöttem meg, amivel én nagy sikert arattam! Az enyém így sikerült! Ha Ti is elkészítették, akkor várjuk Trixivel a képeket! :)

camembertes-dios-afonyas-batyu.JPG

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://5hozzavalo.blog.hu/api/trackback/id/tr2112342645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása