5 kérdés 5 válasz - Szauer Judit - 5 hozzávaló

5 hozzávaló

Kosarad:
5 kérdés 5 válasz - Szauer Judit Szólj hozzá!

5 kérdés 5 válasz - Szauer Judit

By: szabojucus 2016. január 29.

Szauer JuditHogyan lavírozzunk önmagunk, a család és a karrier hármasában, hogy még az álmaikra is jusson időnk? Fontosabb az egyik a másiknál? Megoldható hogy, minden területen egyformán helyt álljunk? Ezek olyan kérdések, amiket egy 21. századi nő, köztük én is, folyamatosan fel tesz magának. Egy biztos, ahhoz hogy egy nő teljes életet élhessen, szüksége van olyan tevékenységekre, amiket csak magáért csinál! De hogyan?

Idei új interjú sorozatomban, olyan nőket mutatok be nektek, akik engem inspirálnak ebben. Akiktől érdemes ellesni, eltanulni valamit!

Szauer Judittal egy közös munka során találkoztunk, ami hogy, hogy nem a gasztronómiával kapcsolatos. Én kerestem meg Őt, hogy egy kicsit segítsen a blogom kommunikációjának helyrerázásban. Judit ugyanis Gasztro pr-ral foglalkozik. Veszprémi lányként pedig az egyik szívem csücske projektje Juditnak a Balatoni Gasztrotérkép. Amin a Tihany – Balatonfüred – Csopak – Paloznak – Alsóörs valamint a Káli-medence - Badacsony -Keszthely tengelyén a legjobb vendéglátó helyeket és borászatokat találod, ami bizonyítja, hogy nem áll meg az élet augusztus végén a Balatonon. Erről bővebben itt olvashattok! 

Most pedig következzen az 5 kérdés, az 5 válasz és plusz egy 5 hozzávalós recept!

1. Szerinted mi a legnagyobb kihívás egy 21. századi nő számára?

Szerintem a legfontosabb, hogy egy nő megtalálja a helyét a világban, és azzal foglalkozhasson, ami a leginkább örömet okoz számára, legyen ez a munkája, a családja, vagy éppen mindkettő. Fontos, hogy ezt minden nő maga dönthesse el, ne pedig mások helyettük. Azt hiszem a mai felpörgött világunkban túl sok elvárás nehezedik a nőkre, mindennek megfelelni pedig szinte lehetetlen. Valódi kihívást jelent, hogy az élet minden területén szupernők legyünk, szerintem érdemes inkább a harmóniára, és az egyensúlyra törekedni. Én szerencsésnek érzem magam, hogy a gasztronómiában megtaláltam azt, ami minden nap boldogságot okoz.

2. Mindig is gasztro pr-ral akartál foglalkozni? Milyen út vezetet ahhoz, hogy azt csináld, amit a legjobban szeretsz?

Eredeti végzettségem szerint újságíró, pontosabban szólva kommunikáció szakos bölcsész vagyok. Eleinte közéleti témákkal foglalkoztam neves hazai médiumoknál, később viszont egyértelművé vált számomra, hogy a politika helyett sokkal szívesebben foglalkozom a szívemnek nagyon kedves gasztro és utazás témákkal. Újságíróból lettem pr-os, 2010 óta már csak gasztro területen dolgozom, részt vettem számos hazai gasztronómiai vállalkozás kommunikációs stratégiájának kialakításában, márkák felépítésében, sikeres rendezvények lebonyolításában, 2012 óta vezetem saját kommunikációs vállalkozásomat. Izgalmas projektjeim vannak, dolgozom gasztro-kommunikációs tanácsadóként, és sok-sok érdekes, új vállalkozás kommunikációját segítem.

3. Hogyan tudod megoldani, hogy a munka ne menjen a magánéleted rovására, hogy tartod fenn az egyensúlyt?


Nálam ez a két dolog nagyon összemosódik, nincs klasszikus értelemben vett munkaidőm, ez azt jelenti, hogy sokszor este és hétvégén is vannak munkáim, rendezvényeim. Mivel tényleg olyan szerencsés vagyok, hogy a munkám egyben a hobbim is, ez egyelőre nem okoz problémát. Később, amikor családot alapítok majd, egy kis odafigyeléssel és tervezéssel biztosan megtalálom majd a módját annak, hogy mindenre megfelelő mennyiségű idő jusson majd.

4. Mi az az egy mondat/dolog, amihez szerinted egy nőnek ma tartania kell magát, hogy ne veszítse el önmagát?

Egy nőnek legyen tartása és önbizalma, minden körülmények között. Legyél mindig pozitív, kedves, elegáns, és mosolygós, elképesztően sokat segít minden élethelyzetben!

5. A munkád során éttermekbe jársz, ételekkel foglalkozol. Mikor hazaérsz, van kedved még nekiállni főzni? 


Tény, hogy az időm nagyobb részét éttermekben vagy gasztroval kapcsolatos helyeken töltöm. Egyelőre még nem sikerült megunnom ezt, és főzni is imádok! Igaz, nem jut rá idő túl sok időm, de ez így jó most, ahogy van. Nagyon szeretem járni a piacokat, felkutatni a legjobb alapanyagokat, és utána nekilátni az alkotásnak. Gyakran észreveszem, hogy beépül a tudatomba sok olyan kreatív megoldás, amit a profi séfektől látok a munkám során. Imádok enni, és főzni is! Na de semmi fogyókúra, inkább csak ésszerű odafigyelés és sok-sok sport, leginkább futás, jóga és crossfit edzések.

+1 Van olyan 5 hozzávalós recepted, amit szívesen megosztanál velünk? 

Szupernek tartom az 5 hozzávalós, egészséges, praktikus és gyors receptjeidet! Ami nekem mindig beválik, az egy egészséges és isteni finom reggeli, ezt nagyon gyakran készítem!

Reggeli zabkása (recept 2 főre)

Hozzávalók:
- 1/2 l tej 
- 5 evőkanál zabpehely
- 1-2 evőkanál méz 
- 1 kávéskanál fahéj 
- valamilyen friss gyümölcs

A tejet egy edényben elkezdem forralni, hozzáadom a zabpelyhet és ízlés szerint mézet. Folyamatos kevergetés mellett 10-12 perc alatt készre főzőm, a végén hozzákeverem a fahéjat. Kis tálkákban tálalom, hagyom kihűlni, általában este készítem el, és reggel csak kiveszem a hűtőből, díszítem valamilyen friss idénygyümölccsel, és már indulhat is a nap :)


Judit receptjét én mandarinnal próbáltam ki. 

zabkasa_hozzavalok.jpg

reggeli_zabkasa_5-hozzavalo.jpg


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://5hozzavalo.blog.hu/api/trackback/id/tr208329656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása