Rögzítettem: Nyomott mintás vászontáska rendelésedet rögzítettem - 5 hozzávaló

5 hozzávaló

Kosarad:
Rögzítettem: Nyomott mintás vászontáska rendelésedet rögzítettem komment

Rögzítettem: Nyomott mintás vászontáska rendelésedet rögzítettem

By: szabojucus 2020. április 07.

Megrendelt termék:

1 db türkiz nyomott vászontáska (méret: 38 x 42 cm) 2 190 Ft helyett most 10 % kedvezménnyel, 1 970 Ft, + posta költség 550 Ft

egyedi-5-hozzavalos-unicef-vaszontaska.jpg(A szállítás postával történik, a fizetés előre utalással lehetséges!)

Kérlek, hogy a csomag árát utald át az alábbiak szerint:
Kedvezményezett neve: Szabó Judit egyéni vállalkozó
Bankszámlaszám (OTP Bank): 11711065 21449651-00000000
Összeg: 2 520 Ft
FIGYELEM! A közlemény rovatba kérlek tüntesd fel a NEVEDET, hogy a azonosítani tudjam az utalásodat!

Amint a banki utalásod megérkezik a bankszámlánkra, a csomag 48 órán belül feladásra kerül, és azt követően 2-3 munkanapon belül megérkezik hozzád!

Köszönöm a megrendelésedet! Ha bármi kérdésed lenne, keress nyugodtan alábbi elérhetőségeim!

Szabó Jucus

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://5hozzavalo.blog.hu/api/trackback/id/tr1315596340
süti beállítások módosítása