Sütőben sült fűszeres répa - 5 hozzávaló

5 hozzávaló

Kosarad:
Sütőben sült fűszeres répa Szólj hozzá!

Sütőben sült fűszeres répa

By: szabojucus 2021. október 16.

Én sokáig a sárgarépát csak nyersen szerettem. Bár emlékszem hogy az óvodában készült belőle sárgarépa főzelék, (amit persze utáltam) és a levesek egyik fő zöldsége, de ezen kívül más formában nem igazán fogyasztottam. Aztán anyukám egyszer készített serpenyőben sült gyömybéres répát, ami finom volt. De azt se igazán készítettem magamnak/magunknak.


Végül kipróbálatm a sütőben sütős verziót és megszerettem. Főleg mondjuk én eszem, mert nekem a currysen jött be a legjobban. A vékony répákat szépen megpucolom kettévágom, olajjal meglocsolom, fűszerezem és mehetnek a sütőbe.

Után ezt vagy köretnek, vagy pedig salátákba teszem. Sőt a mostani egyik kedvenc “munkaebédem” is ezzel készül, aminek hamarosan érkezik a receptje!

fuszeres-sult_5-hozzavalobol_2.JPG

Sütőben sült fűszeres répa

Elkészítés idő: 5 perc + 25 perc sütés⁣

Hozzávalók (2 adag):
- 8 vékony szál répa
- 1,5 ek olaj (én jó minőségű* napraforgóolajat használtam)
- 1/2 kk só
- 1/2 kk fahéj
- 1 kk curry

Elkészítés:
1. Melegítsük elő a sütőt 175 fokra.

2. Pucoljuk meg a répákat, vágjuk hosszában félbe, mossuk meg, majd fektessük őket egy sütőpapírral kibélelt tepsire.

3. Locsoljuk meg az olajjal,  fűszerezzük meg őket és mehetnek 25 percre a sütőbe.


* Nekem a bio és/vagy hidegen sajtolt olajat jelenti, a jóminőségű.

Nektek van már jól bevált saját sült répa receptetek?
Egyáltalán Ti szokatok egyáltalán sült répát enni?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://5hozzavalo.blog.hu/api/trackback/id/tr4316725914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása