Szabó Jucus az 5 hozzávaló bloggere - 5 hozzávaló

5 hozzávaló

Kosarad:
Szabó Jucus az 5 hozzávaló bloggere komment

Szabó Jucus az 5 hozzávaló bloggere

By: szabojucus 2015. május 03.

 

szabo-jucus-at-5-hozzavalo-bloggere.jpgMár gyerekkoromban is főztem. Van egy képem a bölcsődéből, ahol fejkendőben büszkén kavargatok valamit egy műanyag edényben! A szüleim mindig hagyták, hogy a konyhában segítsünk a tesómmal, s bár az volt az egyik legkisebb helyiség a házunkban, mindig ott „nyomorogtunk”, ott éltünk családi életet.

Végül vendéglátóipari főiskolára mentem, aminek minden percét imádtam! Főleg a tankonyhát, amelybe mikor először beléptem és megláttam a tiszta fémből készült pultot, úgy éreztem hazaértem.

Az élet aztán mégis másfelé sodort (egyszer talán arról is mesélek miért), marketing ,majd online marketing területen kezdtem el dolgozni. De a gasztronómia mindig vissza-vissza kúszott az életembe. Ha máshogy nem, gasztroregények formájában.

Mikor Stahl Judit könyvtárából a Ház a Tatin utcán olvastam, lázasan kutatni kezdtem még több információért a főhősről, aki Franciaországba költözött családostul és ott főzőiskolát nyitott. Addig-addig böngésztem, míg rátaláltam egy 1 napos párizsi workshopjára, így nem volt kérdés, hogy azon a nyáron hová megyünk nyaralni. 2007-ben első magyarként részt vettem Susan Loomis tanfolyamán, 6 amerikai hölgy társaságában. Imádtam! Ezt akartam csinálni!

Hazajöttünk a nyaralásból és visszazökkentem az online marketing világába. De egyre nyitottabb szemmel jártam, kerestem a lehetőségeket és önmagamat a gasztronómia világában. Jártam főzőiskolákba, két félévet a GasztoWerk-re, rendületlenül olvastam a regényeket, és esténként kikapcsolódásnak ha nem főztem, főzőműsorokat néztem.

A fiam születése után el kellett döntenem, hogy visszamegyek-e 8 órában dolgozni, vagy fejest ugrok és megvalósítom az álmaimat. Így alakult, hogy 2014 márciusában a MOM Parkban egyik kávézójában ülve lenyomtam azt a bizonyos enter gombot, amely elindította az "5 hozzávaló" blogot. Azóta már a kislányom is megszületett sőt az iskolát is elkezdték minden a ketten, s egyre gyakrabban fordul elő, hogy kiszorlok a konyhából, mert átveszik a hatalmat. 

Több éve segítelek már benneteket 5 hozzávalós receptjeimmel  és két már megjelent szakácskönyvemmel (5 hozzávalós reggelik, 5 hozzávalós vacsorák), s eddig minden percét élveztem.

Nem csak a ti visszajelzéseitek és szeretetek lendített mindig előre, hanem az is, hogy egyre több partneri együttműködés lett olyan cégekkel, akinek terméket eddig is szerettem és használtam vagy épp én próbálhattam és tesztelhettem elsőként. Többek között dolgoztam együtt a Eisberg Magyarországgal, a Panasonic Magyarországgal, az Alproval, a Russell Hobbs Hungary-vel, a Tchibo Family-vel és a Generali Magyarországgal is.

2019-ben pedig az a megtiszteltetés ért, hogy felkértek az UNICEF Magyarország a Bajnoki csapatába, hogy munkámmal felhívjam a figyelmet arra, milyen fontos foglalkoznunk a világ gyermekeink jövőjével!

A sok TV vendégszereplés után 2020-ben pedig, egy álmom vált valóra azzal, hogy saját műsorom lett, 5 hozzávalós gasztropercek néven Fem3 TV-n futó, Élet-Forma magazinban (az adások itt visszanézhetitek).

A 2020-as év más nagy változást hozott az én életemben, mert időközben a blog mellett szabadúszó tartalomgyártóvá váltam és ügyfeleim részére kezdtem el recept videókat és tiktok vidókat gyártáni. Méghozzá ilyen szépségeket nézzétek!

De ne izguljatok a blog van marad és jönnek is a posztok, ahogy tudom! Sőt sok-osk új tervem is van, amiről ígérem, hogy értesüli fogtok, de addig is kövessetek ahol szeretnétek vagy tudtok

Szabó Jucus 
az 5 hozzávaló megálmodója és gasztrobloggere

Lappozz bele! Galéria az elmúlt évek eseményeiből! »


 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://5hozzavalo.blog.hu/api/trackback/id/tr725850514
süti beállítások módosítása