Az én 3 kedvenc háztartási gép - 5 hozzávaló

5 hozzávaló

Kosarad:
Az én 3 kedvenc háztartási gép Szólj hozzá!

Az én 3 kedvenc háztartási gép

By: szabojucus 2020. augusztus 31.

Valljuk be őszintén, hogy mindenkivel előfordult már az, hogy nagy lelkesen megvásárolt minden hozzávalót egy ételhez, aztán azért nem készített el, mert szüksége lett volna hozzá egy gépre, ami nem volt otthon vagy nem találta!

szabo-jucus-a-konyhaban.png

Sokszor meglepő módon inkább csak fizikai akadály van annak, hogy nem főzzünk otthon. Mert vagy nincsenek meg azok a szükséges felszerelések hozzá (például nincs egy jó turmixgéped, pedig imádom a smoothiekat), vagy túl sok az eszközünk, amiket a szekrény mélyére rejtettünk el, és semmi kedvünk elővenni.

Megmutatok 3-at az én kedvenc konyhai gépeim közül, amik mindig kéznél vannak, nem kell értük a fél szekrényt kipakolni, hogy bármikor használhassam őket.

Russel Hobbs Hungary által támogatott, szponzorált tartalom.

Robotgép

Egy jó robotgépre mindenképpen szükséged van egy konyhában. Egy olyanra, ami bírja a strapát, amivel lehet aprítani, szeletelni vagy akár egy jó smoothiet elkészíteni. Nálam két fontos szempont volt, ami alapján kiválasztottam a jelenleg is használatos gépemet, ami egyébként egy Russell Hobbs (25280-56 Compact Home) konyhai robotgép.

Az első, hogy könnyű legyen szétszedni, és mosogatógépben moshatóak legyen a részei. Mert őszintén nem mindig van időm azonnal elmosni és utálom, ha beleszáradnak a dolgok és kapargatni kell.

A második, hogy erős gép legyen, amivel akár magkrémeket is lehet készíteni anélkül, hogy leégetném a motorját (ezek elkészítéséhez ugyanis legalább 5 percig a legnagyobb fokozaton kell mennie a gépenek).

De mert ez mégis csak egy gasztroblog adok minden gép mellé egy receptet is nektek. Íme egy gyors  vacsora recept, amihez robotgépre lesz szükségetek: Kesudiós mártogatós friss zöldségekkel.

kesudios-martogatos-friss-zoldseghez_1.JPG

Olajsütő

Tudom, hogy manapság furán hangzik, hogy egy sima olajsütő az egyik kedvenc gépem, de! ...két gyerek és egy rántott karfiolt imádó férj mellett ezen ne csodálkozzatok. S mivel nem szeretem, ha a lakás olajszagban úszik, ezért az én megoldásom az, hogy nyáron kiköltöztetem az erkélyre a gépet, és ott sütök vele. De nem csak sós dolgokat szoktam benne készíteni, hanem ilyen finomságokat is: Erdei gyümölcs mázas cronuts.

S mivel a fritőz mosása elég macerás, ezért fontos szempont volt ennek a gépemnek a kiválasztásánál is, hogy könnyűen szétszedhetőt, és mosogatógépben moshatót találjak. Én őt választottam: Russell Hobbs 19773-56 Cook@Home olajsütő.

erdei-gyumolcs-mazas_cronuts_5_hozzavalobol.JPG

Gofrisütő

Lehet, hogy ez a mosgatógépben való mosás lett a mániám, mert a 3. kedvenc gépem kiválasztásánál is fontos szempont volt, hogy könnyen mosható legyen. A Russell Hobbsnál végül találtam egy olyat (24540-56 Fiesta 3in1 szendvicssütő), aminek a betétje egy mozdulattal kipattintható és nem csak elmosható, hanem ki tudom cserélni melegszendvics vagy grill betétre is így 3 készülékem van egyből. Imádom.

Legtöbbet én a gofri részét használom, amihez számtalan szuper receptet találtatok már a blogon (túros gofri) és az 5 hozzávalós reggelik könyvemben (almás gofri), de persze új recepttel is készültem ehhez a poszthoz, ami egy isteni Sajtos almás gofri szendvics.

russel_hobbs_gofrisutovel_keszult_gofri_szendvics.JPG

Ők voltak az én kedvenceim. A tiétek mik? Mik azok, amiket mindig kéznél tartatok és a legtöbbet használtok?

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://5hozzavalo.blog.hu/api/trackback/id/tr9316183680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása