5 kérdés 5 válasz - Mádai Vivien - 5 hozzávaló

5 hozzávaló

Kosarad:
5 kérdés 5 válasz - Mádai Vivien Szólj hozzá!

5 kérdés 5 válasz - Mádai Vivien

By: szabojucus 2016. június 17.

madai-vivien-es-csaladja.JPG

Szerencsésnek tartom magam, hogy a blog kapcsán nagyon sok olyan nővel ismerkedhettem meg, akikre felnézhetek. Akik inspirálnak engem, akik jó példával szolgálnak a munkájukban, vagy a magánéletükben. Mert engem is, mint a legtöbb 21. századi nőt érdekel, hogy hogyan oldható meg, hogy önmagamra, a családra, a karrierre és még a saját álmaim megvalósítására is jusson időm?

Legújabb nőkről szóló interjúsorozatomban, egy-egy példa, hogy más hogyan csinálja, mi volt a sikeres, segíthet a mindennapok megszervezésében. Ismerjétek meg legújabb interjúalanyomat, Mádai Vivient.

Vivivel közös munka során találkoztam először személyesen, és már akkor lenyűgözött a belőle áradó életvidámság. Azóta a közös munka során még inkább inspirál engem, hogy a család, munka, önmagunk hármasában az egyik legnagyobb segítség a humor! :) De hogy mi is a közös munka? Ha rendszeresen olvassátok a Facebook-at, akkor arról értesülhettek, hogy már a La Mome hasábjain is publikálok, mely oldalnak az egyik megálmodója Vivi. Ez egy mamiknak szóló oldal, és Fórum, ahol anyukák tabuk nélkül, egymást segítve beszélhet az anyaságról, és a mindennapi kihívásokról. Na de elég a szóból, inkább ismerjétek meg Vivit!

1. Gondoltad volna valaha is, hogy egyszer egy olyan vállalkozást fogsz vezetni, ami anyukáknak, kismamáknak segít a mindennapok könnyebb átvészelésében?

Mindig imádtam a gyerekeket, és a szívem mélyén nagyon szerettem volna édesanya lenni, de nem gondoltam volna, hogy egyszer ia vállalkozásom témája is erre épül majd. Régen álmodoztam arról, hogy nyitok egy gyerek könyvesboltot, - tudjátok olyat, mint Szerelem hálójában Meg Ryannak - , aztán valahogy más irányba sodort az élet. Persze erről nem tettem még le.

2. Meg tudod oldani, hogy a munka ne menjen a magánéleted rovására? Egy pici gyerkőc mellett ez egyáltalán lehetséges?

Szerintem kivitelezhető a kettő összeegyeztetése, de nem könnyű! Vannak időszakok, amikor egészen egyszerűen nem lehet mindkettőt. Ilyen például a nyári időszak is, amikor abszolút a család az első.

3. Szerinted fontos, hogy egy nőnek a karrier és a család mellett önmagára és az álmai megvalósítására is jusson ideje?

Mindig kreatív embernek tartottam magam, és folyamatosan szükségem volt impulzusokra. Az, hogy édesanya lettem, új irányokat nyitott meg előttem, és ennek nagyon örülök. Szerintem az, hogy valakinek vannak tervei, álmai az anyaság mellett is, nagyon inspiráló, hisz a legkeményebb munka mellé választ magának még egyet.

4. Mik azok a családi értékek, amiket a kisfiadnak szeretnél átadni?

Én Isten hívő ember vagyok. Számomra nagyon fontos a hit. Szeretném, ha Zénó is ebben a szellemben nőne fel. A másik két dolog, amiben rendíthetetlenül hiszek, a becsület, és a jószívűség. Ha ezen az úton haladunk tovább, ott nagy baj nem lehet. :)

5. Mivel ez egy gasztroblog, meg kell kérdeznem! :) Szoktál otthon főzni? Vannak bevált gyors receptjeid?

Jó viszonyt ápolok a konyhával, de ez nem volt mindig így. Az egyszerű gyorsan elkészíthető ételeket szeretem, most például nagy kedvenc nálunk a házi gyros!

+1. Hol voltatok legutóbb családostól ebédelni/vacsorázni?

Nagyon szeretünk enni, ebben hála Istennek, nagyon hasonlítunk a férjemmel. Legutóbb a balatonfüredi Halászkert étteremben jártunk. Balatoni lány vagyok, így nem kérdés, hogy hal minden mennyiségben jöhet.


Mivel mostanában nem megyünk Balatonfüredre, így a szokásos tesztelés most elmarad, de hogy Ti sem maradjatok recept nélkül, itt van egy régi halas receptem, ami épp aktuális, a friss kapor és az újburgonya miatt: Kapros lazac krémes burgonyával

kapros-lazac-burgonyaval_1.jpg

kapros-lazac-kremes-burgonyaval.JPG

Az 5 kérdés 5 válasz interjúsorozat előző részeihez kattints ide!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://5hozzavalo.blog.hu/api/trackback/id/tr558807490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása