Egy pohár reggeli finomság: smoothie variációk 3 ízben - Reggeli finomságok #3 - 5 hozzávaló

5 hozzávaló

Kosarad:
Egy pohár reggeli finomság: smoothie variációk 3 ízben - Reggeli finomságok #3 Szólj hozzá!

Egy pohár reggeli finomság: smoothie variációk 3 ízben - Reggeli finomságok #3

By: szabojucus 2021. április 27.

Itt is az április vége, így következik a 3x3-as #reggelifinomságok minisorozatom utolsó 3 receptje, melyeknek témája: “Egy pohár reggeli finomság!”

mentas-csokis-zold-smoothie-5-hozzavalobol.JPG

A finomságokhoz elkészítéséhez az Alpro No Sugars cukormentes növényi italai közül választottam.

1. Pohár finomság: Mentás csokis zöld smoothie


Nem tudom ti hogy vagytok vele, én próbáltam és próbálom megszeretni a zöld smoothiekat, de nem megy. Bármennyire szeretem a zöldségeket, smoothie formájában nem tudtam megszeretni őket, eddig. 

…de ez a mentás csokis smoothie annyira finom, és épp annyira csokis, és épp annyita mentás, hogy észre sem veszi az ember, hogy egy nagy marék spenót van benne!  

MENTÁS CSOKIS zöld smoothie

Hozzávalók (1 pohárhoz):
-  2,5 dl Alpro No Sugars cukormentes pörkölt mandulaital
-  1 nagy marék spenót
-  2 kocka étcsoki
-  1/2 banán
-  3 nagyobb levél menta 

Elkészítés:
A hozzávalókat tegyük turmixgépbe és dolgozzuk össze jó alaposan. 

mentas-csokis-zold-smoothie-5-hozzavaloja.jpeg

2. Pohár finomság: Virgin PIÑA COLADA smoothie


Tudtátok, hogy mixer végzettségem is van? 
Mondjuk ez nagyon jól jött a főiskola alatt, de mióta megszülettek a gyerekek és nem iszom alkoholt nem igazán használom a tudásom, s maradtak csak az alkoholmentes koktélok.  

Ezt a smoothiet egy sokak által szeretett koktél inspirálta, egy plusz pici csavarral: egy kevés chia magot is mixeltem bele!

pina-coldada-smoothie-5-hozzavalobo_l.JPG

PIÑA COLADA smoothie

Hozzávalók (1 pohárhoz):
-  2,5 dl Alpro No Sugars cukormentes kókuszital
-  1/2 banán
-  1 szelet ananász
-  1 teáskanál chia mag
-  1 kk kókuszchips  

Elkészítés:
A hozzávalókat tegyük turmixgépbe - a kókuszchip felét azért tegyük félre díszítéshez -, majd dolgozzuk össze alaposan.  

Tipp: 
1.
Friss ananász helyett használhattok konzervet is, akkor abból 1,5 evőkanálnyit, de a leve nélkül!
2. Kókuszchips helyett használhattok nyugodtan kókuszreszeléket is, azzal is nagyon finom lesz! 

pina-coldada-smoothie-5-hozzavaloja_2.JPG

3. Pohár finomság: MANDULÁS Kávés smoothie


Elárulok egy titkot, nem csak mixer végzettségem van, hanem barista is. Igen annak idején nagyon komolyan gondoltam a szakmámat, a vendéglátást és mindent is  kitanultam, ami hozzá tartozott. 

Kávékból pedig mindig is imádtam az ízesítetteket, ezért is gondoltam elkészítem a kedvenc mandulásomat smoothie formájában. Egy kevés vaníliával bolondítottam még meg, és az pörkölt mandulaitalát használtam hozzá, hogy teljes legyen a mandula élmény. 

manudla_s-ka_ve_s-smoothie-5-hozzavalobol.JPG

MANDULÁS Kávés smoothie

Hozzávalók (1 pohárhoz):
-  2, 5 dl Alpro No Sugars cukormentes pörkölt mandulaital
-  1 presszókávé kávé
-  1/2 banán
-  8 szem mandula
-  1 csipet őrölt vanília 

Elkészítés:
Főzzük le a kávét és hagyjuk kihűlni, mert a smoothie hidegen finom. Majd keverjük össze az összes hozzávalót a turmixban. Ha lusták vagyunk a mandulát előre összevágni (ahogy én is), akkor egy picit tovább kell hagyni dolgozni a gépet. 

manudla_s-ka_ve_s-smoothie-5-hozzavaloja.jpeg

5-hozzavalos-kopeny_small.pngTovábbi tippekre van szükséged, hogy hogyan indítsd teli hassal  reggeleket? 
5 hozzávalós reggelik könyvemből megtudhatod hogyan.

Szerezed be most 5% kedvezménnyel a Libri könyvesboltokban

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://5hozzavalo.blog.hu/api/trackback/id/tr9316513970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása