KARÁCSONYI FŰSZERKEVERÉK 5 hozzávalóból - 5 hozzávaló

5 hozzávaló

Kosarad:
KARÁCSONYI FŰSZERKEVERÉK 5 hozzávalóból Szólj hozzá!

KARÁCSONYI FŰSZERKEVERÉK 5 hozzávalóból

By: szabojucus 2022. december 22.

Nekem a konyhában, az illatokkal lesz teljes a Karácsonyi készülődés, ezért is döntöttem úgy, hogy idén én készítem el a saját Karácsonyi fűszerkeverékemet 5 hozzávalóból. 

De mibe is lehet ezt a keveréket beletenni? Mézeskalácsba, zabkekszbe, turmixba, gyümölcsös reggelikre, energiagolyóba sőt zabkásába is. 

De utolsó pillanatos ajándéknak is jó lehet, konyhában szorgoskodó rokonoknak, barátoknak ismerősöknek még nem sikerült beszerezni semmit!

karacsonyi-fuszerkeverek-5-hozzavalobol.JPG

Az én 5 hozzávalós 

KARÁCSONYI FŰSZERKEVERÉKEM

Hozzávalók:
- 2,5 tk fahéj
- 2 tk szerecsendió
- 1,5 tk őrölt szegfűszeg
- 1 tk őrölt kardamon
- 0,5 tk őrölt ánizs

Elkészítés:
A fűszereket összekeverjük felhasználásig üvegben tároljuk.

karacsonyi-fuszerkeverek-5-hozzavaloja.JPG

Jöhetnek a tippek még, hogy mihez használnátok fel! Vagy ha van recepet kéréstek, akkor ne tartsátok magatokban!

Nézd meg a lenti videóban, én így készítettem el!

Egy szép szalag az üvegre és kész is a karccsonyi ajándék, én sok mindenkite lepek/leptem már meg vele idén! Te kinek ajándékoznád?

karacsonyi-fuszerkeverek-5-hozzavalobol-ajandekkent.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://5hozzavalo.blog.hu/api/trackback/id/tr1018008328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása