Sós cukkinis-sajtos gofri, mert a gofri nem csak édes lehet - 5 hozzávaló

5 hozzávaló

Kosarad:
Sós cukkinis-sajtos gofri, mert a gofri nem csak édes lehet Szólj hozzá!

Sós cukkinis-sajtos gofri, mert a gofri nem csak édes lehet

By: szabojucus 2024. október 14.

A legújabb sós gofri receptem története egyenesen az Instagram storyból ered. Nemrégiben feltettem a kérdést, hogy milyen új gofri receptet szeretnétek látni, és rengetegen szavaztatok a sós verziókra. Így született meg ez a gyors és ízletes cukkinis-sajtos gofri, amelyet most meg is osztok veletek.

so_s_cukkinis-sajtos_gofri-5hozzavalobol.JPG

Sok gofrisütőt kipróbáltam és teszteltem, amikről korábban már olvashattatok itt a blogon, de még mindig kerestem az igazit. Most úgy néz ki, hogy végre megtaláltam. :)

Megtalálsz a Instán és TikTokon is! 

A Cloer 1629 gofrisütőben az a különleges, hogy nem kell sokáig ácsorogni mellette, amíg a gofri elkészül. Gyorsan és hatékonyan dolgozik, így pillanatok alatt ropogós külsejű, belül pedig tökéletesen átsült gofrikat készít. Nincs az az idegesítő félkész állapot, amikor kívül még nem ropog, belül pedig nem teljesen sült át – itt minden pontosan olyan, amilyennek lennie kell.

so_s_cukkinis-sajtos_gofri-cloer-1629-gofrisuto-vel_2.png

Ez a cukkinis-sajtos gofri nemcsak ebédre, hanem akár reggelire vagy könnyű vacsorára is tökéletes választás. Ráadásul nagyon gyorsan elkészül, hiszen míg a tésztát összeállítod, a sütő már fel is melegszik, és pillanatok alatt kisüt.

Receptek Magamnak

Ez a recept egyébként 20. része egy sorozatomnak, ahol magamnak készítek, finom, de egyszerű recepteket: nem a család van a fókuszban, hanem az én mit szeretnék enni és az, hogy mivel kényeztessem magamat. Szóval ha megnéznéd a többi receptet is, akkor itt eléred!

CUKKINIS-SAJTOS GOFRI

Elkészítési idő: 20 perc

Hozzávalók (2 db gofrihoz):
- 100-125 g cukkini (kb. fél közepes cukkini)
- 50 g reszelt sajt (pl. cheddar vagy gouda)
- 1 tojás
- 40 g zabpehelyliszt
- 1 csipet só

so_s_cukkinis-sajtos_gofri-5-hozzavaloja.JPG

Szükséges eszközök:
- nagy lyukú reszelő
- kis lyukú reszelő
- keverőtál
- spatula
- Cloer 1629 gofrisütő

Elkészítés:
1. Reszeld le a cukkinit a nagy lyukú reszelőn, sózd meg, és hagyd állni pár percig, majd nyomkodd ki a felesleges nedvességet.

2. Közben reszeld le a kis lyukú reszelőn a sajtot.

3. Keverd össze a kinyokodott cukkinit a tojással, a sajttal, a zabpehelyliszttel és a sóval.

4. Melegítsd elő a gofrisütőt, majd süsd aranybarnára a tésztát.

5. Tálald friss salátával, és kész is a gyors ebéd!

Nézd meg én hogyan készítettem el ezt a gofrit!

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Szabó Jucus (@szabo.jucus) által megosztott bejegyzés

Amellett, hogy az új Cloer gofrisütő gyors és egyszerű, a tapasztalataim alapján a legjobb dolog benne, hogy minden egyes gofri kívül ropogós és belül tökéletesen átsült. Szerintem ez az, ami a legfontosabb egy jó gofrisütőnél, de kíváncsi vagyok, ti mit gondoltok.

Írjátok meg kommentben, hogy nektek mi a legfontosabb egy jó gofrisütőben!

so_s_cukkinis-sajtos_gofri-cloer-1629-gofrisuto-vel.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://5hozzavalo.blog.hu/api/trackback/id/tr9518707614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása