Az élet a komfortzónán túl kezdődik - egy fontos ÉTEL állomás az életemből - 5 hozzávaló

5 hozzávaló

Kosarad:
Az élet a komfortzónán túl kezdődik - egy fontos ÉTEL állomás az életemből Szólj hozzá!

Az élet a komfortzónán túl kezdődik - egy fontos ÉTEL állomás az életemből

By: szabojucus 2019. június 25.

11 évvel ezelőtt olvastam egy könyvet. Susan Loomis "Ház a Tatin utcán". A könyv egy amerikai hölgyről szól, aki családostul Franciaországban költözik és új életet kezd. Az ő beilleszkedésről, az új ízekről és ételekről, na és a főzésről szól a könyv. Annyira élveztem az olvasást, hogy egyből megvettem a második részét, az "Életünk a Tatin utcában"-t, ami már arról szól, hogy hogyan indítja be Susan a saját főzőiskoláját Franciaországban (amerikaiként!!!).

szabojucus-susan-lomis-tanfolyaman_2008_parizs_1.JPGSusan Loomis tanfolyamán Párizsban 2008-ban


Irigykedve olvastam és arról álmodoztam, hogy remélem egyszer majd én is tarthatok ilyen tanfolyamokat, és élhetek én is a szenvedélyemből.

Aztán gondoltam egyet és megnéztem Susan oldalát. A tanfolyamai egy hetesek voltak Észak-Franciarszágban, Normandiaban, elérhetelenek tűnt. De ahogy böngésztem tovább megláttam egy 1 napos párizsi kurzust. Gondoltam egy nagyot, megfűztem a páromat, hogy az éves nyaralásunkat Párizsba és a tanfolyam köré terveztük.

Párizsba érkezésünk első napján volt a tanfolyam. Már izgatottan vártam. Susan ugyan olyan kedves és közvetlen volt, mint ahogy a könyvei alapján gondoltam. De nagyon meglepett, hogy én voltam az első!!!, aki Magyarországról érkezett hozzá, pedig akkor már 4 éve jelent meg nálunk a könyve! Sőt Amerikán kívülről is nagyon kevés ember látogatta a tanfolyamait. Itt éreztem először, hogy jó irányba haladok. Ez a tanfolyam eléggé a komfortzónámon kívül van, de ezen az út lesz, a hol megtalálom magamat! 

A tanfolyam Susan párizsi lakásában/irodájában volt. Egy vacsora menüt készítettünk el együtt, amit aztán közösen, egy hatalmas étkező asztalnál ettünk meg. Az amerikai csapat hamar befogadott, beavattak kicsit az amerikai belpolitikai ügyekbe, és tág nyílt szemekkel hallgatták a történetemet, hogy hogyan került ide Budapestről.

Így kezdődött az utam. Ez 11 éve történt, s azóta folyamatosan keresem az újabb és újabb kihívásokat, és a komfortzónámon kívüli lehetőségeket, hogy rátaláljak azokra a dolgokra, amelyek valóban fontosak az számomra! Ez volt az az út, ami újra elindított a gasztronómia útján (Vendéglátóipari Főiskola után, egyből marketing területen helyzekedtem el), és ahol végül rátalátam a szenvedélyemre és a valódi hivatásomra!

Neked van ilyen könyv, ami hasonló változásokon indított el az életedben?

Ne maradtok recept nélkül sem, mert Susan recepteit átböngészve, találtam egy isteni 5 hozzávalós receptet, ami ilyen nyári melegekben kíváló gyors vacsora lehet!
A receptet itt találjátok »

pikans_fetas_tekercsek-5-hozzavalobol_allo.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://5hozzavalo.blog.hu/api/trackback/id/tr4513654508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása